Toyota Prado – ідеальний автомобіль для українських доріг

Прадо против грязи
Представляємо нове покоління позашляховиків Toyota Land Cruiser Prado. Це все той же потужний позашляховик, який впевнено себе почуває на бездоріжжі. Але оновлений дизайн машини і кілька цікавих технологічних удосконалень варті вашої уваги. Ми провели онлайн-консультация і готові розповісти про основні зміни в новій моделі.

Зовнішній вигляд

land cruiser prado
У новому поколінні Prado змінилися і розміри – він трохи підріс. Довжина машини збільшилася на 4,5 см, а ширина – на 1 см. Кузов опустився на 2 см. Колісна база і кліренс залишилися колишніми: 2780 мм і 220 мм відповідно.
Одне з найбільш помітних змін в дизайні автомобіля – оптика головного освітлення. Тепер «очі» Toyota Prado мають бумернгообразную форму. У бюджетних комплектаціях використовуються звичайні лампа (загугли). У більш повних комплектаціях встановлені світлодіодні ходові вогні і ксенонові фари.
Більш масивної і цікавою стала грати радіатора, яка візуально ніби збільшує автомобіль. Нову оптику можна побачити і ззаду. Форма залишилася колишньою, але виглядає зовсім інакше.
Габарити
Довжина— 4780 мм
Ширина — 1885 мм
Висота — 1890 мм

Усередині салона


Нова Тойота Прадо – не тільки позашляховик, але і сімейне авто. Цей автомобіль з просторим салоном і високим рівнем безпеки пасажирів. У ньому рамна конструкція і дев’ять подушок безпеки. Модель має місткий багажник, об’ємом 620 л. В якості опції, можна встановити третій ряд сидінь – відмінне рішення для великих сімей, щоб всім разом поїхати на природу.
Салон оббитий м’яким і приємним на дотик пластиком з дерев’яними вставками. Блок управління дзеркалами і світлом зручно розташований зліва від керма. Монохромний дисплей замінений на сенсорний кольоровий 7-дюймовий екран. Виробники явно врахували зауваження споживачів, і трохи повернули дисплей. Тепер він не відблискує, а всю інформацію легко прочитати навіть під час руху.
620 літрів
об’єм багажника

land cruiser prado

Управління позашляховими функціями організовано звично – на центральній консолі. Важливим «появою» став Кравлєї-контрол і селектор вибору покриття: бруд, сніг, пісок, гравій, асфальт. Тут також є перемикачі систем роботи підвіски (Crawl control, Multi-terrain Select, KDSS, AVS) і постійного повного приводу.

Під капотом

В Україні Toyota Land Cruiser Prado доступний в 3 комплектаціях: 2 з бензиновими двигунами об’ємом 2,7 і 4 літри і 1 дизельним мотором на 2,8 літра. Дизельний рядний 4-циліндровий двигун 2.8 D-4D 6 A / T краще пристосований для складних позашляхових перешкод. Він розвиває до 177 кінських сил і працює «в парі» з 5-ступінчастим «автоматом».
Комплектація автомобіля з механічною коробкою передач відсутня, тому що більшість водіїв вважає за краще зручний «автомат» і немає достатнього попиту на механіку.
177
кінських сил

Тест-драйв на бездорожжі

land cruiser prado

Після виїзду на бездоріжжі стає очевидним, що для позашляховика Land Cruizer Prado не має особливого значення, що знаходиться під колесами – пісок, бруд або сніг. За будь-якої поверхні позашляховик рухається без проблем, поки йому вистачає зчеплення штатних шин і кліренсу.
Відсутність міжколісних блокувань частково замінюється електронікою, в зв’язку з чим не рекомендуємо відключати систему стабілізації VSC. Завдяки великому ходу підвіски Land Cruizer Prado практично неможливо змусити «вивісити» колеса. Модель 2018 року оснащена міжосьовим диференціалом Torsen з можливістю повного блокування. В сумі зі зниженою трансмісією і длінноходной підвіскою, автомобіль отримує чудові показники геометричної прохідності.
Кут в’їзду – 32 °
Кут з’їзду – 26 °
Кут рампи – 22 °

9-r-1

Далеко не всі власники Land Cruizer Prado, виїжджатимуть на бездоріжжі піддавати автомобіль випробувань в «бойових умовах». Перш за все це пов’язано з відсутністю гострої необхідності і розумінням того, що навіть «королів бездоріжжя» спокушати не варто. Рухаючись по міських дорогах, Prado поводиться відмінно завдяки більш щільною і жорсткою ходової. Саме вона дозволяє позбутися від надмірної розкачки, задиранні носа при старті і «клевков» під час гальмування.

Тест-драйв нової Toyota Prado в Харкові

Приходьте в наш центр «Автоарт» на Шевченка 334 – подивіться на нову модель. Наш консультант відповість на всі ваші запитання і детально розповість про нововведення Тойота Прадо 2018 року. Зв’яжіться з нами для уточнення всіх деталей – телефонуйте або пишіть вже сьогодні.

Тойота Центр Харків «Автоарт»
на Шевченка, 334

Якщо у Вас є питання - зв'яжіться з нами

Написати нам