Прем’єра нової легенди: Toyota Land Cruiser 300

Події
Дата публікації: 10 серпня 2021 р.
300_sajt

Прем’єра нової легенди: Toyota Land Cruiser 300

6 серпня в дилерському центрі Тойота Харків «Автоарт» стартує продаж позашляховика Toyota Land Cruiser 300 — оновленої версії автомобільної легенди.

Появу абсолютно нового Land Cruiser в повній мірі можна назвати знаменною подією. Адже 300-та модель — перший повністю новий автомобіль з часів появи 200-ї серії, що з’явилася в 2007 році. Та зміни, яких зазнала нова модель Land Cruiser, можна назвати безпрецедентними. Абсолютно нові двигуни, трансмісія та платформа демонструють більш якісні поза шляхові та дорожні характеристики.

Toyota Land Cruiser 300 завдяки втіленню інноваційних технологій став справжнім «королем всіх доріг». Так, саме технології, що втіленні вперше, значно покращили легендарні якості позашляховика.

Інженерні вдосконалення доповнює й новий дизайн. Перш за все він втілює нову концепцію «функціональної краси». Брутальну силу нового позашляховика передають потужні та чіткі лінії, при цьому відображаючи його довершеність та вишуканість.

Простір, комфорт та безпечність. Саме ці поняття втілює в себе салон, апелюючи до всіх органів чуття.

Двигуни та трансмісія

В новому Land Cruiser на вибір встановлюється два нових двигуна: 3,5-літровий бензиновий V6 з подвійним турбонаддувом та 3,3-літровий дизельний V6. Вони прийшли на заміну бензиновому 4,6-літровому та дизельному 4,5-літровому V8, що були встановлені на поточній моделі. Працюють двигуни у з’вязці із новою 10-ступеневою автоматичною трансмісією. Та найголовніше те, що вони забезпечують кращі в своєму класі крутний момент та потужність, що значно покращило продуктивність та показники прискорення.

Новий 3,5-літровий бензиновий двигун

Одне з основних нововведень нової моделі Toyota Land Cruiser є абсолютно новий 3,5-літровий двигун V6 із подвійним турбонаддувом, що був адаптований спеціально для флагманського позашляховика Toyota. Його головна мета — підвищення керованості,продуктивності та відчуття контролю й безпечного керування.

Вирізняється новий двигун рідкісними для свого класу крутним моментом та потужністю, розвиваючи 415 к.с. (305 кВт) при 5 200 об/хв. Та максимальний крутний момент у 650 Нм (від 2000 до 3600 об/хв). При цьому максимальна швидкість, яку можна розвити, складає 210 км/год, а прискорення до 100 км/год лише за 6,8 секунди. В змішаному циклі витрата пального складатиме 12,1 л, а викиди СО2 лише 275 г/км.

Новий дизельний 3,3-літровий двигун

Новий 3,3-літровий дизельний двигун V6 з подвійним турбонаддувом — ще один агрегат, в якому покращена паливна економічність та показники викидів. До того ж він вирізняється роботою й кращими характеристиками їзди бездоріжжям. Потужність двигуна складає 299 к.с./220 кВт з максимальнім крутним моментом 700 Нм (в діапазоні від 1600 до 2600 обертів).

Нова 10-степенева трансмісія

Нова автоматична 10-ступенева трансмісія працює в парі як з бензиновим, так й дизельним двигунами. Вона здатна забезпечити більш плавну роботу з вищою чутливістю до перемикання швидкостей, що дозволяє підтримувати оберти двигуна на кращому та стабільному рівні. А це, в свою чергу, впливає на знищення витрат пального. Досягти подібного стало можливим завдяки особливій конструкції та найширшому діапазону передач.

Бездоріжжям та дорогами

Насправді новий автомобіль з новою платформою. Land Cruiser 300 збудований на платформі, що відповідає філософії TNGA (Toyota New Global Architecture), яка вперше була використана для рамного кузова. Завдяки новій платформі GA-F поліпшені динамічні показники. Зокрема це можливо за рахунок зниженню центра ваги.

Toyota Land Cruiser 300 – перший автомобіль із рамним кузовом Toyota TNGA та створений для досягнення провідних характеристик та кращої керованості при незмінно високої якості. Головні зміни — зменшення ваги автомобіля, оптимізована конструкція підвіски та підвищення жорсткості кузова.

При їзді бездоріжжям нова рама може витримувати значні навантаження. Сама рама виготовлена з високоміцної сталі та матеріалів гарячого штампування. При цьому капот, передні крила, та дверцята зроблені з легковагового надміцного алюмінія. Система амортизаторів, за допомогою яких кузов закріплений на рамі, знижає рівень шуму та пом’якшує вплив зовнішніх умов під час руху. При цьому конструкція фаркопа забезпечує стабільне буксирування причепів вагою до 3,5 тонни.

Ідеальні розміри

Незважаючи на нову платформу розміри Totota Land Cruiser 300 практично не змінились. Таким чином, автомобіль має загальну довжину 4 965-50051 мм, колісну базу 2 850 мм і ширину 1 980-19901 мм. Дизайн нової моделі також гарантує вражаючу здатність Land Cruiser долати бездоріжжя: кути в’їзду та рампи становлять 31˚ і 22˚1, а кут з’їзду сягає 20˚. Автомобіль здатен долати брід глибиною до 700 мм.

Електрона кінетична динамічна система підвіски. Перша у світі

У версії Land Cruiser GR SPORT електронна кінетична динамічна система підвіски (E-KDSS) забезпечує стабільність керування та кращі поза шляхові характеристики. Стабілізатори поперечної стійкості під час їзди бездоріжжям розблоковуються, тим самим підвіска рухається вільно, що додає комфорту в салоні. При цьому система допомагає підтримувати контакти шин із землею на нерівних та скелястих поверхнях та досягати артикуляцію коліс до 700 мм.

Адаптивна система регулювання жорсткості підвіски (AVS) з електронною модуляцією автоматично регулює силу коливань і спрацьовування амортизаторів. Вона адаптується відповідно до режиму їзди, вибраного водієм, ефективно забезпечуючи індивідуальне налаштування. Час регулювання реакції до коливань становить 20 мілісекунд, що забезпечує стійке кермування та комфортний рух.

Приголомшлива продуктивність в умовах повного бездоріжжя була визначною характеристикою Toyota Land Cruiser протягом усієї 70-річної історії його існування. Модель нового покоління має ще більше можливостей завдяки впровадженню нових технологій та вдосконаленню наявних систем.

Завдяки можливості блокування трьох диференціалів — переднього, центрального та заднього (у комплектації GR SPORT) — новий Land Cruiser пропонує визначні у своєму класі позашляхові властивості.

Системи Crawl Control та Turn Assist

Система допомоги під час повороту на бездоріжжі Turn Assist допомагає виконувати повороти з дуже малим радіусом. Вона працює за умови активації системи руху бездоріжжям Crawl Control на швидкості нижче 10 км/год.

Система завдяки датчику кута повороту керма визначає намір водія здійснити поворот і здійснює поворот за найменшим радіусом за рахунок збільшення гальмівного зусилля на заднє колесо з внутрішнього боку повороту. Коли колесо зафіксоване, тиск утримується ще деякий час, а потім зменшується. Якщо колесо знову починає обертатися, тиск збільшується, поки воно не зафіксується знову. Ці дії здійснюються автоматично, водієві не потрібно натискати педаль гальм.

Удосконалений дизайн салону

Салон Land Cruiser — це вишуканий простір, на який не впливає зовнішнє середовище, яким би суворим воно не було. Комфорт найвищого рівня поєднується з відчуттям абсолютної безпеки.

Горизонтальне розташування верхньої панелі приладів допомагає водієві оцінювати положення автомобіля під час руху бездоріжжям. Водночас широкий та міцний блок центральної консолі — характерна особливість Land Cruiser кількох попередніх поколінь.

Приладова панель, центральна консоль і обшивка дверцят мають м'яку оббивку, що захищає водія та пасажира на передньому сидінні від будь-яких можливих ударів під час їзди нерівною поверхнею.

Комплектації

Новий Land Cruiser має логічний та простий розподіл версій згідно із їхнім призначенням. Комплектації розподілятимуться залежно від того, чому надається пріоритет — руху бездоріжжям чи асфальтними дорогами. Версія Prestige — це чудово оснащений 7-місний автомобіль, чий екстер'єр максимально придатний для бездоріжжя. Версія Premium постачається у повній комплектації, призначеній для комфортного пересування асфальтованими дорогами, та вирізняється першокласним дизайном, що лише підкреслить високий статус автомобіля.

Перший Land Cruiser GR SPORT

До модельного ряду нового Land Cruiser буде додано першу в історії моделі версію Land Cruiser GR SPORT, яка позиціонується як найвище втілення позашляхових характеристик у лінійці комплектацій моделі.

На створення нової комплектації конструкторів надихали вражаюча історія успіху Land Cruiser у ралі «Дакар» та досягнення команди Toyota GAZOO Racing у міжнародному автоспорті. Land Cruiser GR SPORT має впізнавані елементи екстер’єру та салону. Серед них — спеціальні версії бамперів, чорні віконні молдинги, зовнішні дзеркала, ручки дверцят, пороги та молдинги колісних арок і глянцева чорна радіаторна решітка. На особливий статус моделі вказують логотипи GR SPORT та стильне брендування Toyota — матовий білий напис на решітці спереду та емблема Toyota на чорному тлі на задніх дверцятах. А на бамперах встановлені сріблясті металізовані захисні накладки. GR SPORT оснащений 18-дюймовими матовими сірими колісними дисками.

Сидіння, кермо, кнопка запуску та привітання на інформаційному дисплеї також мають брендування GR SPORT. На вибір доступні чорний або бордовий колір оздоблення сидінь.

Задайте питання
Як з вами зручніше зв'язатися?

Даю згоду на отримання повідомлень рекламно-інформаційного характеру

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля