Тест-драйв нового TOYOTA RAV4 Plug-In Гібрид

Події
Дата публікації: 1 квітня 2021 р.
bez_imeni_11

 

В Дилерському центрі Тойота Харків «Автоарт» з 18-25 червня відбудеться тест-драйв нового RAV4 Plug-In Гібрид — кросовер, який оптимально поєднує екологічність та потужність.

Варто зазначити, що в новому RAV4 Plug-In Гібрид компанією Toyota застосовано сучасний та передовий досвід в області гібридних технологій. Саме завдяки цьому вдалося отримати потужний та ефективний автомобіль. Так, викиди CO2 становлять лише 27/м, при цьому витрати пального у комбінованому циклі NEDC складають 1,2 л/км.

Технології

Завдяки новітнім технологіям RAV4 Plug-In Гібрид вдалося зробити більш потужним. При цьому кращий двигун разом із більшим акумулятором та інвертором дозволили збільшити пробіг та швидкість у режимі електромобіля.

RAV4 Plug-In оснащений 2,5-літровим двигуном Dynamic Forceщо є покращеною версією аналогічного двигуна, встановленого на гібридну версію. Його максимальна потужність становить 306 к.с. (225 кВт), а розігнатися до сотні двигун дозволяє автомобілю за 6 секунд. Та якщо RAV4 Plug-In працюватиме лише на електродвигуні, то динаміка складатиме 10 секунд до першої сотні.

Сам 4-клапаний двигун DOHC, що працює за циклом Аткінсона, оснащено інтелектуальною системою Dual-VVT-i (електронне управління), а також системами зміни фаз газорозподілу та D 4S (безпосереднє/розподілене вприскування).

Та найцікавіше — нова потужна гібридна система, розроблена спеціально для RAV4 Plug-In Гібрид. До неї входять легкі та компактні компоненти гібридної технології четвертого покоління, які були оновлені для забезпечення максимальної продуктивності.

Режим електромобіля у RAV4 Plug-In Гібрид встановлено за замовчуванням. Так, лише на електротязі можна проїхати близько 75 км. Слід зазначити, що цей показник перевищує середню відстань, яку зазвичай європейці долають від роботи до дому та назад. А швидкість, яку автомобіль розвивати на електротязі без запуску бензинового двигуна, складає 135 км/год!

Рухатись автомобілю дозволяють два електродвигуни: розташований спереду видає немалі 134 кВт (у RAV4 Гібрид цей показник складає 88 кВт), а потужність заднього залишилась без змін – 40 кВт. Електромотори дозволяють гібридному двигуну працювати на низьких обертах, що в свою чергу забезпечує зниження вібрації та рівня шуму у RAV4 Plug-In Гібрид.

Багато в чому високі показники доступні завдяки новому літій-іонному акумулятору, енергоємність якого збільшена до 18,1 кВт/год. Сам акумулятор розташований під підлогою автомобіля. Це дозволило знизити центр ваги, зовсім не порушуючи простір салону та багажного відсіку.

 

Керуємо в чотирьох режимах!

Саме так, RAV4 Plug-In Гібрид пропонує 4 режими керування: режим електромобіля (EV, він встановлений за замовчуванням), режим гібрида (HV), автоматичний режим HV/EV та режим зарядки акумулятора під час руху.

Навіть при інтенсивному прискоренні автомобіль працює у режимі електромобіля. Та лише при закінченні запасу хода на електротязі RAV4 Plug-In автоматично перемикається у гібридний режим. Це є ключовою перевагою автомобіля, впровадити яку стало можливим завдяки розробці самої системи Plug-In на основі гібридної технології Toyota.

Слід відмітити, що гібридний режим сам водій може активувати ще на початку поїдки, а у разі потреби перейди до режиму електромобіля.

У той час, коли автомобіль потребує додаткової потужності, активується автоматичний режим. Наприклад, це може статися при ризькому прискоренні. Та надалі відразу відновлюється режим електромобіля.

Та коли заряд акумулятора занадто низький для функціонування у режимі електромобіля, підключається режим зарядки. Він допомагає відновити рівень заряду, та використовує енергію, згенеровану двигуном.

Під час керування водій може гальмувати двигуном завдяки системі послідовного перемикання передач підкермовними пелюстками. А система Deceleration Assist Control в цьому надає додаткову допомогу, збільшуючи автоматично гальмівний момент приводного двигуна (особливо актуально під час спуску). Разом це забезпечує менш інтенсивне використання гальм та плавне керування.

 

Без шуму та вібрацій!

Численні заходи, яких вжили інженери Toyota, дозволили значно знизити рівень вібрації та шуму в салоні, а також забезпечити тиху роботу гібридної системи Plug-In. Так, практично не чути роботу трансмісії: це вдалося зробити завдяки особливому шліфуванню поверхні перстень. А демпферна система дозволяє значно пом’якшити вібрації під час запуску двигуна.

До того ж зменшує шум та вібрацію додаткова ізоляція на стійках та передніх крилах, а також використанню особливого акустичного лобового скла та передніх бокових вікон.

 

Задоволення від керування

Знижений центр тяжіння значно посилює стійкість на дорозі та створює неймовірне відчуття від водіння. А високу жорсткість кузова, невелику вагу та впевненість у керуванні забезпечує платформа GA-K.

Та найцікавіше те, що Toyota RAV4 Plug-In може бути справжнім позашляховиком! Завдяки інтелектуальній електричній повнопривідної системі AWD-i стає можливим використання електродвигуна на задній осі з потужністю 40 кВт. Саме це й надає приголомшливих повнопривідних функцій, а також дозволяє значно економити пальне. Ця система однаково добре працює як у режимі електромобіля, так й при використанні гібридного двигуна.

Повнопривідні можливості у RAV4 Plug-In посилені завдяки режиму Trail — системі автоматичного блокування диференціала з підвищеним тертям. Увімкнути її водій може на панелі приладів. Так, завдяки системі забезпечується оптимальне зчеплення на слизької дорозі, а також можливе подолання будь-яких викликів на шляху.

До водіння доступні три режими – Normal, Eco та Sport. Кожен з режимів дозволяє налаштувати продуктивність відгуку на педаль акселератора згідно з власними уподобаннями та умовами руху (режим SPORT адаптується як до прискорення, так і до уповільнення автомобіля). Цей вибір можна зробити у будь-якому з чотирьох гібридних режимів.

 

Дизайн

Від свого гібридного побратима зовні RAV4 Plug-In Гібрид відрізняється деталями, які підкреслюють його спортивний характер. На передньому бампері дизайнери встановили декоративну металізовану вставку, решітку радіатора декорували затемненим оздобленням, та затемнили передні фари. При цьому місце для підключення зарядного пристрою приховано під кришкою на задньому правому крилі.

При цьому до звичних відтінків кольору кузова додався новий — «Пристрасний червоний» (Emotional Red).

Особливого стилю придають диски 19-дюймових колес RAV4 Plug-In: п’ять подвійних спиць та контрастне металеве оздоблення комбінованою чорною глянцевою фарбою виглядають насправді неймовірно.

Спортивний інтер'єр

В просторому салоні все продумано до дрібниць! Сидіння зі спортивним дизайном оббиті комбінованою шкірою та оформлені червоними горизонтальними стібками на спинці та вертикальними на плечовій частині. Це придає стилю та підкреслює спортивність моделі. Та вже у стандартній комплектації передні сидіння мають електропривод та оснащенні підігрівом.

Зміни торкнулись й панелі приладів. Так, замість індикатора температури двигуна віднині відображається рівень зарядки акумулятора, а інші специфічні дані про роботу Plug-in можна побачити на мультиінформаційному дисплеї. Сам 9-д.ймовий сенсорний дисплей розташований на центральній панелі. Рядом з нам є й проекційний дисплей, що відображає інформацію на лобовому склі. 

Що до габаритів салону, то не зважаючи на додаткову силову установку, вона зовсім не порушує простір. Лиш трохи зменшився багажний відсік – до 490 літрів, та на 35 мм піднято підлогу. До речі, віднині вона плоска та має додатковий простір для зберігання зарядного кабелю.

 

Ефективне та безпечне зарядження

Ключовою та вкрай необхідною функцією будь-якого електромобіля є простота зарядки. Ефективне та повне заряджання Toyota RAV4 Plug-In Гібрид становить лише 2 години 45 хвилин. Для цього рекомендовано поєднувати зарядку через кабель Typr 2 Mode на 32А та настінну зарядну станцію.

У той же час в стандартній комплектації є 7,5-метровий кабель Type 2 Mode 2, який підключається до джерел живлення на 10А у житлових будинках та яким автомобіль можна заряджати до 8 годин.

Замовити новий Toyota RAV4 Plug-in Гібрид можна в дилерському центрі Тойота Харків «Автоарт» на Шевченка, 334 або за телефоном 057 763 22 22

Задайте питання
Як з вами зручніше зв'язатися?
!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля